Marina en Santa Barbara

4 juni 2018 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

De afgelopen dagen hebben we twee nachten doorgebracht in Marina, en een nacht in Santa Barbara. We maken ons op voor de tweede nacht in Santa Barbara, en vertrekken morgenochtend naar Los Angeles, ook voor twee nachten.

Zowel Marina als Santa Barbara zijn vrij slaperige stadjes waar niet veel gebeurt. In Marina hebben we de nabijgelegen stad Monterey bezocht, dat heerlijk aan zee ligt. We hebben genoten van de zeelucht en de verse vis die overal te halen is. Op de tweede dag zijn we een stuk Highway 1 gaan rijden: een snelweg die vlak langs de kust gaat en spectaculaire uitzichten biedt.

In Santa Barbara hebben we ook nog even genoten van de zee, en van de werf, en de verse vis. Gisteravond hebben we hier een restaurant bezocht, the Palace Grill, waar we ontzettend lekker gegeten hebben. Het had de sfeer van een oud jazz-café, en het leuke was dat men op een gegeven moment het lied "What a wonderful world" inzette en al het bedienend personeel met je kwam proosten.

Vandaag hebben we een stuk gereden naar Santa Clarita, waar we onze koelbox meegaven aan twee Nederlanders (aangeboden via een Facebook-forum). We hebben wat verhalen en ervaringen uitgewisseld, en zijn daarna weer terug gegaan. We zijn allebei best moe van onze reis en hebben vanmiddag even een klein tukje gedaan en zijn daarna naar de werf gefietst waar we wat ansichtkaarten hebben gekocht. Na een hapje te hebben gegeten zijn we nu weer op onze motelkamer, en plannen we de laatste dingen om te doen in Los Angeles. Morgen gaan we weer vroeg op  pad!

1. Mam:
    5 juni 2018
    Leuk om te lezen weer ! Ook de foto’s geven weer een goede indruk. Wat een mooie flora, dat valt wel op ! Tot het volgende verhaal ! Veel plezier bij de laatste avonturen.......
    Liefs en 💋